istanbul! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Dennis Wijtman - WaarBenJij.nu istanbul! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Dennis Wijtman - WaarBenJij.nu

istanbul!

Door: denniswijtman

Blijf op de hoogte en volg Dennis

30 Mei 2010 | Turkije, Ankara

Hi thuis!

dinsdag avond aangekomen in istanbul! reis is dus allemaal goed verlopen... alleen toen kwam ik dus aan en had geld nodig... had dus wat gepint maar ben blijkbaar mijn pas vergeten... dus ik kon mijn pas gaan blokeren en heb nu dus geen bankpas meer!

gelukkig best wel een makkelijke oplossing; reis nameljk met Jeroen en de heeft tenminste wel het verstand om naast geld ook een bankpas in je portomonnee terug te doen.

dat was dus even balen... maar toen kwam istanbul na een uurtje reizen in zicht... wat een inmens grote stad, iets van 18 mljoen inwoners! we zijn de avond even wat gaan eten en de volgende dag heb ik dus een klein deel van istanbul gezien... ik kom er over een paar dagen nog terug dus hoop dan nog meer te zien! ben ook traditioneel van het europese continent naar het aziatische continent gelopen; vanaf de brug heb je een mooi uitzicht over beide delen van de stad.

de volgende dag zjn we naar bursa gegaan, een redelijk moderne stad maar had wenig historische waarde en is ook net echt bijzonder... daarom zitten we nu in izmir na een reis van zes uur met de bus met een slechte airco. het is hier best warm, vooral het verschil met nederland is enorm, hier is het overdag soms 35 graden en dan te bedenken dat ik over paar weken naar nog warmere delen ga...

nou nu dus in izmir, hier morgen nog de dag vertoeven en daarna misschien va gallipoli naar istanbul want jeroen gaat over overmorgen met het vliegtuig even naar nederland.

groetjes, Marshall Wytman (ze ticket, haha)

• 01 Juni 2010 - 14:12

Laura:

Je bent nu net in de lucht gegaan. Veel plezier liefie! Dikke kus van mij

• 10 Juni 2010 - 17:16

Marianne:

Hoi Dennis,
    wat leuk om je reisverslag te lezen! zo zijn wij ook een beetje op reis..............de foto's erbij zijn ook heel leuk.Hoop snel weer wat van je te lezen en vooral veel plezier toe gewenst!
    dikke knuffel!van ons.

• 10 Juni 2010 - 20:37

Het Thuisfront:

Lieve Dennis,
    we missen je enorm, vooral na je mailtje ahum mail van 9 juni. Blijf reisverslagen zoals over istanbul plaatsen met fotos, dit is heel fijn om op de hoogte te blijven en zo kunnen we je nog zien.Veel liefs papa mama en rick
    nb met je duiven gaat het goed, alleen het vrouwtje heeft een nieuwe liefde; dat is papa, ze komt telkens bij hem zitten